O mnie

Choć z wykształcenia jestem ekonomistką (Międzynarodowe Stosunki Ekonomiczne), marketing okazał się moją prawdziwą pasją. „Odkryłam” go w 2005 roku przechodząc do działu marketingu firmy Betafence. Od kilku lat jestem kierownikiem tego działu. Przetestowałam już szereg narzędzi marketingowych, internetowych i ze świata realnego, ale ciągle jeszcze jest wiele nowości, które warto poznawać i wypróbowywać.

Marketing jest jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się dziedzin naszego komercyjnego świata. Rośnie w siłę i znaczenie, wspierając firmy w ich staraniach, by z zyskiem sprzedawać coraz bardziej podobne produkty. W najbardziej postępowych – współtworzy strategię i filozofię działania firmy i spina pracę wszystkich działów, by dostarczać klientom unikalnych przeżyć i doświadczeń.

W moim blogu chciałabym się zmierzyć z najnowszymi technologiami i trendami marketingowymi. Pisać o narzędziach, które odmienią pracę marketerów. Omawiać zjawiska, które popchną marketing na nowe tory rozwoju. Przyglądać się, jak rozwiązania z innych dziedzin są „oswajane” przez marketing i zmieniają jego oblicze.

Mój blog postaram się prowadzić w dwóch językach (polskim i angielskim) tak, aby więcej osób mogło zapoznać się z jego treścią i przesłać swoje konstruktywne komentarze.

Zapraszam do lektury!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


  • Facebook