Głowa Hatalskiej pełna trendów

Natalia Hatalska

Trendów marketingowych, społecznych, mentalnych. Ale wszystkich skupionych wokół jednej wartości – człowieka.

Osobowość

Drobna, z burzą lokatych włosów, pogodna i energiczna. Natalia Hatalska mówi szybko, ale wyraźnie. Mimo to trzeba się skupiać, by nadążyć za tokiem jej myśli. Choć „sławna” i rozpoznawalna, nie buduje wokół siebie bariery ani dystansu. Aż ma się ochotę podejść i zapytać, co słychać.

Nieskrywana pasja

Na X Kongresie Online Marketingu Natalia Hatalska przedstawia trendy, które już kształtują naszą rzeczywistość. Mówi z głowy, sypie przykładami, nazwami i wynikami badań marketingowych. Czuje się, że wgryzła się w podszewkę tych trendów, dużo czyta, analizuje, skojarza i łączy. Nazwa „zwierzę marketingu” pasuje do nie jak ulał.

Kolekcjonerka trendów

Trendy Natalia Hatalska wyłapuje, obserwuje i opisuje od lat. Corocznie wydaje subiektywny e-book o tych, które wywierają na nas największy wpływ. Rozmawia z osobistościami i ekspertami, wydobywając z nich unikatową wiedzę.

Na listopadowym Kongresie skupia się przede wszystkim na trendach, których centrum stanowi człowiek:

  • technologia powinna służyć ludziom (maketechhuman)
  • człowiek zawsze potrzebuje kontaktu z drugim człowiekiem (human touch in customer experience)
  • bądź bardziej ludzki (be more human) – a stąd niedaleko już do trendu human brands
  • łap i utrwalaj każdą swoją chwilę (in the moment updates).

Inspiracje

Słowa Natalii Hatalskiej prowokują do rozmyślań i własnych poszukiwań. Pokazują, jak wiele ciekawych zmian zachodzi we współczesnym marketingu. Zachęcają do czytania, śledzenia działań marek, wyciągania wniosków i budowania własnych poglądów.

Dobrze było zobaczyć ją na żywo, w akcji!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>


  • Facebook